čtvrtek 1. května 2008

Práce s mládeží

Už řadu let si říkám, jak mě práce s mladými lidmi baví. Možná je to proto, že jsem (a asi vždycky budu) v duchu mladá. Baví mě jejich bezprostřednost, nadšení a upřímnost ať už se to týká čehokoli. Někdy bych chtěla, abychom všichni v určitém ohledu zůstali "teenageři". Co to tedy vlastně všechno dělám?

English campy
Každý rok pořádáme ve spolupráci s organizací Josiah Venture a našimi americkými přáteli týdenní pobyt pro mladé lidi ve věku 14 - 19 let. Mohla bych se tu o něm rozepisovat, ale jestli chcete o english campech vědět víc, podívejte se na http://ecpisek.blogspot.com/.

Každotýdenní páteční setkávání
Každý pátek se setkáváme s bandou 30 - 50 děcek. Hrajeme hry, zpíváme písničky a mluvíme o našich životech, o Bohu. Podívejte se na http://velrybi.blogspot.com/.

Další akce
Také se spoustou mladých lidí pořádáme spoustu dalších nepravidelných aktivit - různé pokecy, setkání mladých křesťanů z celé ČR, outdoorové akce... Je toho spousta...

Ale spíš vám řeknu PROČ to dělám.
Dělám to proto, že věřím Ježíše Krista, v to, že zemřel za mě, odpustil mi mé hříchy a dal do mého srdce lásku k lidem. Proto chci být s nimi, chci vědět, co dělají, co prožívají a jak jedná Bůh konkrétně v jejich životech.