středa 17. června 2009

Jen pozitivně, prosím

Ano, ano... Rozhodla jsem se, že už bylo dosti těch zpráv z různých zpravodajství, které mě bombardují informacemi o tom, kolik zemřelo lidí, kde se stala jaká hrozná nehoda, jak jsou na sebe lidé hrozní apod. Nepochopte mě špatně - nezlehčuji tyto věci, ani nehodlám popírat že takový náš svět je. Ano, je takový. A právě proto chci přinášet pozitivní zprávy! Ty, které se do žádných zpravodajství nedostanou, protože "nejsou dost zajímavé" a nikdo na nich nevydělá. Takže proto tato rubrika - je spoustu věcí, které nás můžou potěšit. Aspoň mě tedy :)

A tady je pár z nich:
  • Jura už zase chodí mezi lidi! :)
  • Maruška má dneska narozeniny! :)
  • Venku svítí sluníčko
  • Mám za sebou zkoušku z managementu
Klidně se přidejte se svými pozitivními zprávami! :) ;)

Žádné komentáře: