úterý 10. listopadu 2009

Season of changes :)


V životě jsou období, kdy nám přijde, že věci jdou snadno, Bůh jedná a překážky se rychle překonávají. A pak jsou období, kdy nám přijde, že se vůbec nic neděje a možná že se ani v budoucnu vůbec nic dít nebude. A ztrácíme naše sny :(

Na konci října jsme jako mládež měli příležitost jet na mládežnickou konferenci, kam jsme se s chutí vydali. A zpětně mohu říci, že nápad to byl více než dobrý! Hlavním tématem bylo následování, nesení našeho kříže - co to znamená a jak to můžeme praktikovat v našem životě. A myslím, že každý z cca 200 lidí, kteří tam byli, tím byl nějakým způsobem dotčen. Každý byl konfrontován s tím, jestli v jeho životě sedí na trůnu Ježíš, nebo on sám. Praise God for that! I ke mně Bůh mluvil, obzvlášť mi vyvstal na mysli 1 verš, na který už mi ukazoval delší dobu. Protože já jsem byla ta, která se cítila, že se nic neděje, že snad na mě na nějakou dobu Bůh zapoměl. Ale On má pro všechno svůj čas a teď nastává období změn. A ať už procházíme jedním, nebo druhým obdobím, chce po nás, abychom Mu důvěřovali. A to stojí za to! I když to tak možná nějakou dobu nevypadá. A já mimo jiné pro sebe přijala tohle slovo (udělejte to taky, On nezapomíná:):

Celým svým srdcem důvěřuj Hospodinu,
nespoléhej se na vlastní rozumnost.
Na každém kroku snaž se jej poznávat,
on sám tvé stezky urovná.

Přísloví 3,5-6

Žádné komentáře: